viernes, 2 de diciembre de 2011

EGUN HARTAKO BIDAIA

Orain dela 5 egun bidai bat egitea erbaki genuen.
Goizeko 6etan esnatu nintzen, motxila prestatzeko. Etxetik atera nintzen gosaladu gabe, geltokira iritzi nintzenean nire lagunekin trenean zartu nintzen.
Donostira iritsi ginenean mendira joan ginen han gure  kobazuloa ikusi genuen. Kobazuloa zorgin baten etzea emate zuen pauso bat eman ondoren andikan atera ginen, gero baskaltzera joatea erabaki genuan eta nire lagunak ezan zidan:
-Zergatik atera gara?
-zuk izan atera zara lehenengoa zer ikusi duzu?
-zuek ez duzue ikusi?
-ikuzi zer?
-ba berdin du benga goazen baskaltzera.
Bat-batean motxila iriki eta bi begi ikusi genituen gero ez genuen ezta begirik ikusi esta bokatarik baina bat-baten motxilatik lau zaguzarrak atera ziren.
-aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-ezan genuen denak batera.   








                              AMAIERA

No hay comentarios:

Publicar un comentario