viernes, 18 de noviembre de 2011

AITA TRISTE



etxetxoa.jpg
Txikia nintzenean gurazoek laugundu zidaten etxetxo hau egiten. Orain berroogrita hamar urte ditut, eta noski, oso gutxitan erabiltzen dut, baina gaur, bai, gaur erabili beharra izan dut. Gaur bolatxoa zoragarria eta lagungar honetan ezkatuta egon naiz.


 Nere seme-alaben lagun batzuk etxera joango dira,janari a prestatzen oso txarra naizenez, pizza batzuk egin ditut, baina urdaiaspikoa eta kesoa ustelduta daude, orduan nere alabak ezan dit aita txarra naizela.
Orduan oso triste jarri nintzen eta korrika joan nitzen  
etxetxora, gero nire semeak aurkitu zidan eta galdetu zida:
-Aita zer gertatzen zaizu?
-Zure aispa esan dit aita txarra naizela.
-Gezurra zu ez zara aita txarra.
Gero bere alabak ezan zion:
-Aita barkatu barkatu.
Esan zion bere alabak.




                                AMAIERA

No hay comentarios:

Publicar un comentario