lunes, 14 de enero de 2013

Oporretan familiarekin pasa ditzakegu.


 Oporretan mila gauza egin ditzakegu, gauza hauek familiarekin egin ditzakegu: Museoak ikustera joan gaitezke, jatetxeak esagutzera joan, denak ezagutezeko.

 Oporretan gauz asko en daiteke:udako oporretan hondartzara edo igeri lekura joan. Gaboneko oporretan eskiatzera edo lagunekin abestera joan. Aste santuko oporretan lekuak esagutzera joan...

 Nik mendira baskaltzera edo merienda-tzera joatea gustatzen zaion jende asko esagutzen dut, niri pila bat gustatzen zait. Esagutzen dudan jende askori aiako arrira joatea gustatzen zaio.

 Gaboneko oporretan familiarekin egotea politena da. Beraiekin egotea eta hitz egitea odo polita da. Gabonetan mahatsak jatea asko gustatzen zait.

 Oporetan lagun batzuk ez ditugu ikusten eta beste batzuk bai, baina ondo pasatzen dugu. Horretaz gain gaboneko oporretan nire tutorearen urtebetetzea zela gogoratu nintzen.

 Nire ustez oporrak deskantzatzeko eta familiarekin egoteko dira, gaiera beste lekuan dagoen familia etorri daiteke.

No hay comentarios:

Publicar un comentario