viernes, 13 de enero de 2012

¡NI ETA SIMONA!

etxea.JPG
Esan zidaten etxe hartara joateko. Baina iritsi nintzenean, ezin nuen sinetsi  ikusten nuena: milaka liburuak ateratzen ari ziren lehio bntzeatetik. zer ote?
Sinetsi ez nuenez, harrituta eta ahos zabalik geratu  
nintzen. Orduan, etxe horretan sartu nintzen eta nire buruari galdetu nion: 
-zer egongo da hor barruan?
Baina bat-patean ate bat ireki nuen eta:
-Nor zara zu? -galdetu nio neska bati.
Orduan berak:
-Ni Simona naiz nezka magikoa-ezan zidan.
-Neska magikoa?
-Bai liburu azko irakurtzen ditudanez, lehiotik botatzen ditut. Nik lau liburu zortzi minututan irakurtzen ditut.
-Bai ikaragarria, baina nola egin dezakezu?
-Kontatuko dizut, baina nire hiztoria oso arraroa da.
Egun batean nire amak liburu bat erosi zidan orduan irakurtzen asi nintzen orduan pila bat gustatu zitzaidan orduan nire amari eskatu nien lau liburu gehiago-Ahu da nire istoria.
Orduan ortikan aurrera lagunak egin ginen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario